Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Thursday, October 30, 2014

Taman aktiviti Angry Birds dibuka

Sumber Sinar


JOHOR BAHRU - Taman Aktiviti Angry Birds yang pertama di Asia Tenggara akan dibuka di Komtar Johor Bahru City Centre (JBCC) kepada orang ramai bermula 31 Oktober ini.

Presiden dan Ketua Eksekutif Johor Corporation, Datuk Kamaruzzaman Abu Kassim berkata, taman aktiviti itu meliputi kawasan permainan dengan aktiviti hiburan menyeronokkan seluas 26,000 kaki persegi.

Menurutnya, terdapat banyak permainan menarik untuk kanak-kanak dan remaja yang mencabar kemahiran motor, kemahiran kognitif, kawasalan badan dan tindak balas kelajuan.

“Kanak-kanak kecil boleh menikmati permainan interaktif Lazer Maze Spaceship, Classic Tower Play, Go! Kart dan Trampolin Anti-Gravity.

“Sementara belia pula boleh menikmati Lazer Bird Shoot, Space Drop Airbag, Panna Soccer, Red Bird Goal dan Air Parkour Track.

“Keseronokan akan berterusan untuk semua di Spinning Time Machine, Piggy Shooting Gallery, Captain Black Bird Ship dan Sand Castle Ball Pit,” katanya pada acara pratonton kepada media di sini semalam.

Kamaruzzaman berkata, kanak-kanak dapat menikmati semua permainan dan aktiviti menarik pada harga RM75 seorang.

Katanya, harga untuk pemegang MyKad atau MyKid adalah RM60.

“Terdapat pelbagai pilihan tiket dari Single Entry hingga pas keluarga, pas tahunan tidak terhad dan juga untuk kumpulan murid-murid sekolah (minimum 30 orang).

“Kanak-kanak juga boleh meraikan ulangtahun hari jadi mereka dengan pakej ‘Angry Birds’ kegemaran mereka,” katanya.
 
 

0 comments: