Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Thursday, January 8, 2015

Kisah cinta Zizan, Emma Maembong berakhir

Sumber Sinar

KISAH cinta antara pelawak dan pengacara terkenal, Zizan Razak dengan pelakon cantik, Emma Maembong dilaporkan telah putus di tengah jalan.

Emma yang ditemubual media tempatan mengakui membuat keputusan untuk meninggalkan Zizan gara-gara tidak tahan dengan sikap pelawak itu.

“Mungkin selama ini orang melihat kami sebagai pasangan yang ‘sweet’ tetapi mereka tidak tahu apa yang saya lalui.

“Jika asyik berendam air mata saja, buat apa diteruskan hubungan ini. Sampai bila saya nak makan hati,” katanya.

Sementara, Zizan dilaporkan memberitahu tidak selesa untuk menjawab sebarang pertanyaan mengenai putus cinta itu buat masa ini.

“Maafkan saya. Saya harap dapat diberi ruang sedikit untuk sementara waktu ini sebab saya sendiri tak tahu nak cakap apa,” katanya.

Sejak kebelakangan ini, kisah cinta pasangan ini menjadi tumpuan selepas tersebar khabar bahawa mereka akan mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

Sumber Mstar- "Ia Satu Dugaan" - Zizan Jawab Isu Putus Cinta Emma Maembong

KUALA LUMPUR: Pelakon Zizan Razak meminta agar diberikan sedikit ruang untuk mengulas isu keretakan hubungannya dengan Emma Maembong selain menganggap ia sebagai satu dugaan.

Zizan atau nama sebenarnya Razizan Abdul Razak, 31, berkata, buat masa ini dia tidak selesa untuk menjawab sebarang pertanyaan berhubung pendedahan Emma tersebut.

"Maafkan saya. Buat masa ini saya Tidak selesa untuk menjawab sebarang pertanyaan berhubung isu itu (putus cinta).

"Saya harap dapat diberi sedikit ruang buat sementara waktu ini kerana saya sendiri tidak tahu untuk cakap apa," katanya ketika ditemui mStar Online selepas selesai persembahan Tahajjud Cinta Sirah Rasulullah di Panggung Sari, Istana Budaya pada malam Rabu.

Dalam pada itu, Zizan berkata, pendedahan Emma itu tidak menggangu tumpuannya sebaliknya menganggap ia sebagai dugaan yang perlu dihadapi dengan tenang.

"Sebagai manusia biasa pasti akan diberi dugaan dalam hidup dan saya tidak terkecuali.

"Masalah ini tidak menggangu saya sebaliknya saya terima dugaan ini dengan tenang," katanya.

Sementara itu Utusan Online pada Khamis melaporkan, antara punca perpisahan itu kerana berlaku pergaduhan antara mereka selepas Zizan menyuarakan hasrat untuk membeli sebuah kereta mewah.

Hasrat berkenaan tidak dipersetuju oleh Emma kerana dia tidak gemar lelaki yang suka membazir selain keinginan Zizan itu turut ditentang oleh ibunya sendiri.

Kekecohan mengenai status hubungan pasangan berkenaan timbul sejak beberapa minggu lalu dan Zizan sempat menyangkal dakwaan kononnya mereka sudah putus sebelum Emma tampil mengesahkan perkara itu dalam sebuah akhbar.

Selain konflik berkenaan, Zizan kini berhadapan dengan tindakan saman di mahkamah oleh rakan kongsi dan bekas pengurusnya iaitu Marina Juki dengan tuntutan lebih RM500,000 kerana pelanggaran kontrak.

0 comments: