Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Friday, January 7, 2011

TABIK SETAN KEGILAAN RAMAI

Bismillahirrahmanirrahim..Alhamdulillah diri ini memanjatkan penuh kesyukuran kepada ALLAH kerana masih memberikan nikmat iman dan islam dalam hati ini..semoga ALLAH sentiasa bersama di sepanjang penulisan ana...amin YA ALLAH....

InsyaALLAH pada kali ini ana ingin berkongsi sedikit ilmu tentang "tabik setan" yang sering kita nampak dibuat oleh ramai orang pada masa kini..Tujuan mereka buat tabik setan nie tentu sekali ingin menunjukkan kehebatan masing-masing..Yang ana lihat "tabik setan" ini banyak dibuat oleh artis-artis di Malaysia dan di kalangan pemimpin-pemimpin..Semoga ALLAH jauhkan kita dari perkara yang terkutuk ini...insyaALLAH..

Permuja syaitan membuat salut "syaitan" untuk sebuah altar yang memaparkan Kambing Mendes atau Baphomet dan mengakui kesetiaan mereka kepada Iblis.
Anton LaVey pengasas dan pemimpin Gereja Syaitan. Dia telah menulis buku yang memaparkan tangan "bertanduk" (juga disebut salut "Setan" atau "il cornuto") dengan tangan kirinya, di bahagian belakang The Satanic Bible.
Lambang "Penyihir Senarai atau Masuk Bulan", digunakan untuk memberi hormat kepada bulan terbit. Juga di gunakan oleh peluncur ombak dan pasukan bola sepak. Ini adalah sebagai tanda kemarahan dan perlu menggunakan untuk menunjukkan "Um Hook" tanduk,
Lambang "Bertanduk Tangan", adalah tanda pengakuan antara mereka yang ghaib (syaitan). Ketika menunjuk pada seseorang, ia adalah bertujuan untuk kutukan. Nota (ibu jari di atas jari-jari dan diberikan oleh tangan kiri).
Tuhan bertanduk Sebagai "dewa sihir", Pan atau Cernunnos. Nota (ibu jari di bawah jari dan diberikan oleh tangan kanan).

"Semoga ALLAH melindungi kita daripada melakukan perkara yang
terkutuk dan laknatullah ini..amin ya Allah.."

0 comments: