Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Wednesday, May 18, 2011

Wajah Penjenayah Yang Simbah Asid Di KL

"Perhatian!!! Motor Honda ex5. No WPV 4963 motor suspek simbah acid, got the information thru balai Tun Razak, please alert everyone for safety of our love one "

Kecoh saTu kuala lumpur, banyak mangsa mangsa simbah asid telah terkena dengan jenayah begini dan ia semakin berleluasa. Entah mana idea gila ni datang, penjenayah yang masih tidak ketahui itu masih berkeliaran dan polis masih menjejaki dan menyiasat suspek simbah asid ini dan mencari objektif kenapa penjenayah ini menyimbah asid. Kebanyakan mangsa yang disimbah asid ini adalah gadis gadis dan tak kira usia muda atau berumur sedikit. Jadi kepada anak anak gadis diluar sana kena la berhati hati dengan penjenayah begini. Jangan berdiri di tepi tepi jalan yang terbuka.

Modus operandi atau Tektik yang dgunakan ialah baling telur untuk kotorkan cermin kereta, kemudian orang dalam kereta akan keluar...dan masa itulah penjenayah ini akan baling asid !! Berhati hati semua !!!
Menurut polis, suspek yang menyimbah asid ini menaiki motor EX5 dan memakai topi keladar hitam dan bervisor. Berikut adalah lakaran muka dan wajah suspek simbah asid yang serba sedikit dapat membantu polis untuk menangkap dan menyiasat kes begini.//untuk pengetahuan korang, penjenayah yang sehingga kini belum diberkas...


0 comments: