Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Monday, March 4, 2013

PM, Menteri KDN... Patut Letak Jawatan

Sumber ikutsukaakuisa.blogspot

Salam Dari Pejuang Bangsa ..

Pagi tadi dalam jam 7.41am waktu semenanjung aku menerima panggilan dari seorang sahabat.
Sahabat : Assalamualaikum ya habib ku-chik
Aku : Waalaikumussalam
Sahabat : Aku nak mintak tolong sikit bleh ? Hati aku sedikit gementar dan tak tenang.
Aku : Maksudnya ? aku tak faham.Tolong jelaskan
Sahabat : Aku bersama unit Paskau telah tiba di Lahad Datu semalam. Dan kami berkampung disini dan kami akan bergerak menggempur tentera musuh.Tapi hati aku cukup gementar. Dan aku diberi cadangan oleh seorang kawan yang pernah ketemu mu dulu untuk berdoa buat kami semua.
Aku : Masyaallah ... Tapi aku miskin
Sahabat : Doakan untuk kami! Untuk Malaysia! Untuk semangat, agama dan iman kami.
Aku : Letakkan tangan kamu di dada sebelah kiri serta ikut apa yang aku lafazkan.
 

Bismillahi rahmani rahim. Bismillah, Wa Minallah, Wa atallah, Wa birasulillah. Wala haulawala ku'wata i'labillah. Ashadu a'lailaha i'la Allah, Wa ashadu a'namuhammadun Rasulullah.

Baca ayat kursi 7x dan tiup pada tubuh. Dan baca surah al-fil. Insyaallah,setiap peluru yang keluar itu ibarat lontaran burung ababil keatas tentera bergajah.

Sahabat : Allahu akbar 7x

Pesanlah buat sekalian rakyat Malaysia. Doakan kami

" Hidup kami sebagai pejuang bangsa dan mati kami sebagai pahlawan ibunda "

Jangan sesekali mencemuh kami jika kalian tidak mampu berdiri sendirian di tengah-tengah padang pada malam gelap gelita. Tika hujan mencurah-curah dan petir sambar menyambar.

Doakan kami.


Informasi Dot My : Mohon semua sahabat-sahabat di sini solat hajat dan baca al-Quran agar hati mereka kuat, jasad mereka kuat, iman mereka kuat. Mereka sedang niat BERJIHAD..!!!!

*mohon SHARE, mereka memerlukan doa kita.....


Itu satu part.... lagi satu part kat bawah nih dari sahabat kita di Kunak yang sedang dalam keadaan ketakutan akan keselamatan diri dan ahli keluarganya...
Aku duduk Kunak.. daerah yang terletak antara Lahad Datu - Semporna dan Tawau. Tengah2.. berita hari ni cakap.. ada 10 penceroboh, 3 bersenjata masuk ke Kunak melalui Kampung Lormalong dan Kampung Dasar Baru.

KPN punya statement.... perggghh!!! Bila tengok Pekan Kunak.. RAMAINYA.... anjing...!!!! Pasukan Keselamatan mana...????
Pastu.. PM 1Malaysia Rakyat didahulukan MATI cakap... "Penduduk Jangan Panik..".... siyal....!!!!! Aku dengan family aku dah takut macam ni... dia kata begitu je...????

Berangan nak menang PRU lagi..... putungan mu...!!!! Pergi mampos... la....!!!!
Dan... ini yang terbaru..... adakah yang terkorban ini anak kepada Najib Razak/Hishamuddin..
Seorang dr 5 yg terkorban adalah jiran depan rumah saya, maknya terkejut sampai nak terbang kesabah je nak tengok anaknya...siapa aje yg melawat pasti menangis tengok maknya yg mcm tak ingat...sedih betul.....bapanya bekas askar termenunggggg aje, sebelum arwah pegi nak buat operasi ada call ayahnya tapi ayahnya tak sedap hati je last2 petg tadi terima berita dr bakal tunangya tp berita tak rasmi....dlm pukul 10mlm ni kete polis dtg ehmmm...dah konfem lagi lah maknya tak tentu arah ......ni tengah baca tahlil.....Ya Allah tempatkanlah mereka disamping kekasihmu disana dan selamatkanlah mereka yang mempertahankan negara ini dan agamamu....amin
Akibat kelemahan Perdana Menteri dan Menteri Sepupu-Sepepetnya (KDN).... yang menjadi mangsa adalah Polis dan Askar yang tak berdosa. Pembunuh sebenar Anggota yang terkorban bukannya Penceroboh Sulu.... tetapi Pembunuh sebenar adalah Menteri Dalam Negeri dan Perdana Menteri Malaysia yang lembab dalam segala hal untuk bertindak. Mereka adalah Pemimpin2 yang GAGAL mempertahankan negara...!!!!

Gua rasa adalah lebih elok rakyat bangkit mendesak supaya Perdana Menteri Najib Razak dan Sepepetnya si Hisyamudin Lembik Menteri KDN di tuntut supaya meletakkan JAWATAN serta merta.

Jika di negara luar, Pemimpin aka Menteri yang gagal melaksanakan tanggungjawapnya sudah pasti dengan penuh bangga akan meletak jawatan. Tetapi di Malaysia.... akibat muka Menteri2nya sudah di tampal kulit BABI 14 inci.... diorang masih boleh senyum lagi.... dasar haramjadah...

Sesiapa yang masih memberi undi kepada Najib Razak dan Hisyamudin Pondan tu dalam PRU-13 nanti.... lu orang pun sama2 bersubahat dengan perbuatan dan kebodohan 2 orang bangang tuuu...!!!!

0 comments: