Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Sunday, February 7, 2010

Harimau Tanpa Kepala (Rileks kan Otak)

Di dalam sebuah kampung telah kecoh dgn kehadiran satu spesis "Harimau Jadian Tanpa Kepala" telah merayau-rayau di kampung tersebut hampir setiap malam (takut tak?). Penduduk kampung tersebut jadi takut dgn kejadian tersebut.

Satu malam,ada seorang lelaki yang mempunyai ilmu berhadapan dgn spesis tersebut telah pergi menjejak "harimau jadian" tersebut. Nama lelaki tersebut Tok Moh Seguntang(TMS).
Malam tu,TMS telah bersiap sedia dgn kelengkapan yang telah biasa dia bawa apabila hendak berurusan dgn sebarang jenis spesis yang menakutkan.
Dipendekkan cerita, malam tu memang TMS bertemu dgn makhluk tersebt. Apa lagi,TMS pun standby la dgn kelengkapan yang dibawa disamping mulutnye terkumat-kamit membaca jampi serapah dan kadang2 sampai tersasul-sasul.

Belum sempat ape-ape lagi...."harimau jadian" tersebut merayu sambil berkata.....

"Tolongla aku..aku bukan nak ganggu penduduk kg disini...... ..

Tapi aku cume nak cari kepala aku yang hilang.....
Aku tau di mana kepala aku berada....cume. ..
aku nak mintak tolong dgn ko amik kepala aku coz aku tak boleh pergi sebab tak nampak...

Tolong lah aku(sambil berlutut & merayu)..... ...."
TMS pun bertanye di mana kepala "harimau jadian tu"

"Harimau jadian" tu pun berkata..... ......... ......... .


ADA KAT MAYBANK..DIAORANG AMIK KEPALA AKU BUAT LOGO MAYBANK....


0 comments: