Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Friday, April 6, 2012

Inilah Kad Pegenalan Sebenar Pelakon Aaron Aziz.


Kali ini Aaron Aziz tampil menunjukkan kad kad pengenalan beliau yang sebenar. Gambar dari Suria.fm
Kecoh baru-baru ini mengatakan Nama sebenar Aaron Aziz sebenar diketahui selepas kad pengenalan singapura beliau tersebar angkara pihak yang tidak bertanggungjawab yang telah meng’edit’ gambar tersebut dan telah menyerupai kad pengenalan yang sebenar Aaron.

Terbaru, Aaron Aziz menyatakan tentang ketidak sahihan kad pengenalan beliau yang juga mengatakan nama sebenar beliau bukanlah Mat Harun Mustapha Bin Mat Aziz Mustafa. Kali ini Aaron Aziz telah menunjukkan kad pengenalan belau yang asli dan sememangnya nama sebenar beliau adalah Aaron Mustapha bin Mat Aziz Mustapha.

Aaron Aziz meluahkan kekesalan dengan tindakan individu tidak bertanggungjawab mereka-reka nama baru itu sebelum menyebarkannya di Internet,” kata pelakon, Aaron Aziz, 36 yang berang apabila ada individu cuba menimbulkan kontroversi apabila menyiarkan suntingan kad pengenalan palsu Aaron Aziz hasil seni photoshop dengan tertera nama Mat Harun Mustapha Bin Mat Aziz Mustafa‘ serta tuduhan bahawa dia menipu peminat dengan nama sebenarnya. Bagi menghentikan kontroversi yang melanda, Aaron di sidang media bertegas nama sebenarnya Aaron Mustapha bin Mat Aziz Mustapha serta tuduhan beliau menipu peminat dengan nama sebenarnya.

Bagi menghentikan kontreversi ini, Aaron menegaskan kepada pihak media bahawa nama sebenarnya adalah Aaron Aziz Mustapha bukan Mat Harun . Berita ini mendapat liputan luas pelbagai pihak media. -Harian Metro

ID pengenalan Aaron Aziz yang di edit didakwa nama sebenanrnya adalah Mat Haron Mustapha bin Mat Aziz Mustafa



0 comments: