Wajib sokong Morsi - Dr Yusuf al-Qaradawi HOME

Thursday, May 31, 2012

SAYA DIUGUT OLEH SEORANG SAMSENG UPAHAN JAMAL IKAN BAKAR SEKINCHAN...

Sumber omakkau.blogspot.com

Jam lebih kurang 8.45 malam 30hb Mei 2012 saya cuba menghubungi towkey Restoran Sekinchan Ikan Bakar Datuk Jamal b Mohd Yunus talian 0129048455 sebagai meluahkan rasa apa pengalaman saya bila berkunjung santai disalah sebuah restorannya...tujuan untuk beliau sedar apa yang berlaku dibawah...lagi pun mau minta penjelasan lanjut mengenai apa yang terpapar diblog ini mengenai restorannya dan juga rangkaian perniagaan dan pengelibatan beliau Bersih celup 4.0.

Panggilan saya tidak jawab...selepas itu saya terima sms darinya yang berbunyi ..SALAM., PLZ SMS TQ..

Saya pun akur dan lantas menghantarkan sms kepadanya yang berbunyi.....SALAM.. SBB APA X ANGKAT KOL,  KATA SMUA KOL BRO AKN JWB, LU X STEADYLAH BRO, SKRG LU DH FEMES, RAMAI SOKONG LU BRO..

Lebih kurang 15 minit kemudian saya terima satu panggilan talipon dari talian no 010-2061291 seorang lelaki berbangsa India dan memperkenalkan dirinya dia orang Datuk Jamal...saya pun jawab boleh tak saya bercakap dengan Datuk Jamal....dia kata apa jua hal awak setel dengan saya....saya kata nak setel apa? sedangkan perkara yang saya nak cakap ni berkait terus dengan beliau?....dia kata Datuk Jamal suruh dia handle ini hal...saya kata cara mana kamu boleh handle?....kamu ada kuasa eksekutif ke?...dia jawab dia ada kuasa penumbuk....

Saya jawab nak mengadu pun saya nak dibelasah?...Lelaki India itu pun cakap ... kalau lu berani mari jumpa saya di Ampang Point Ampang...

Secara kebetulan saya pun berada di Kuala Lumpur atas urusan rasmi maka saya pun jawab, baik dalam 20 minit saya sampai.

Setelah sampai di Ampang Point berhampiran dengan Kedai Habib Jewels saya talipon lelaki India tersebut...saya kata sekarang saya ada di Ampang Point.. awak ada dimana?...dia terus jawab.. lu siapa bro?..lu bukan salah nombor ke?.. tadi ada orang pakai fon saya..

Saya jawab bukankah awak yang fon saya...lelaki India yang ugut nak jumpa dengan saya dan nak ajar saya dengan penumbuk?...Yang gelinya dia kata saya Melayu bro..fon ini kepunyaan orang Melayu... saya pun lantas menjawab.. Orang Melayu calling tone lagu Tamil?...Dia terus letak fon.

Bila saya panggil balik tidak dijawab..

Dalam hati saya pun berkata...APAKAH UMNO SELESAIKAN MASALAHNYA DENGAN MENGUPAH SAMSENG?...

Saya sebelum itu telah maklumkan kepada beberapa sahabat saya jika apa-apa terjadi pada diri saya sila ambil nombor talipon ini..


NAMPAKNYA SIJAMAL SEKINCHAN INI HANYAK BERLAGAK GAH DIDEPAN KAMERA DAN HEBAT MEMBULI SEORANG WANITA KERDIL YANG LEMAH LEMBUT....GARANG SEBAB MERASAKAN PIHAK PDRM DAN DBKL DIBELAKANG BELIAU...BILA BERDEPAN DENGAN RAKYAT... PTUIHHHHH!!!!!...PENAKUT GILER BEB..

INILAH BILA BERNIAGA MENIPU..SEMUA PANGGILAN YANG BELIAU TIDAK DAFTARKAN DALAM FONNYA TIDAK AKAN DILAYAN....DIFAHAM HUTANG DENGAN PARA NELAYAN RATUSAN RIBU RINGGIT MASIH TAK BERBAYAR.

0 comments: